Wednesday, December 9, 2009

eye on Malaysia @ Malacca


pas jenuh pusing2 cari jalan nak p kat c2..(he3.dari jauh cnfident,tp x jumpa2 gak jalan)

at last.....
sampai gak la.kene la beli tiket dulu kat gondola yg x bergerak tu.of course la c kecik tu yg p dulu

he3...inilah aku yg agak comel la kot...


apala yg dia suka sgt ngan ayah dia tu.


pas turun masih lagi berdiri macam mandur(tgn kt belakang) gaya2 tanak balik je tu


last but not least....pic ngan makcik sebelum kitorg gerak balik.tp singgah mydin hyper kat mitc dulu.jalan lagik....

2 comments:

nursarah87 said...

hehe, bet la melaka, tp tak pernah naik eye on malaysia tu, just naik taming sari tower je..hehe

safina aishah said...

to sarah: mmg best la.puas jalan.ikhwan tgk pic sara kt komen dia tya sapa.sya ckp "tulah cik sarah".ikhwan kata "acik shomel".maknanya comel ler tu.