Wednesday, December 9, 2009

birthday celebration


dah penat bawak dia p bejalan esoknyer plak belikan kek untuk dia.
celebrate bday kat kfc yg baru bukak kat tmpt aku.
tu pun atas idea uwan & atok dia la.kot aku mmg wat kat umah je.

ikhwan dok sibuk potong kek aku dok sibuk makan.pastu sibuk la nak diet.ha3


seronok betul.dah besar anak ummi


our family


my luvly hubby


merdeka betul


jgn la minum slalu air tu dik.


birthday boy yg kiut



ok tu jela nak citer.dah abis utang citer ngan sume...kalo nak tgu n3 baru kenela tgu lama ckt...hu3


2 comments:

Anakkhas said...

assalammualaikom...

tahniah akak berjaya membentuk keharmonian yang bakal membuahkan kebahagiaan ... aktiviti yang merapatkan ahli keluarga,,,

safina aishah said...

hdup bekeluarga ni sume tu penting kan.kdg2 penat n x tekejar tp mengeluh dlm ht je la.sb sume tu penting dan bermakna.berusaha untuk harmonikannya..kdg2 nak ckp penat pun cam x wajar je.thanks ye AK.