Saturday, April 23, 2011

jiwa kacau......

makin menghampiri masa ni makin kacau lak jiwa ni.stress dowh....ada benda yg boleh kita kongsi kt blog ni dan ada benda yg harus ditelan sendirik.wanita yang baik xkan pernah meminta2 pada perkara yang tiada dan sentiasa mensyukuri apa yg ada.cuma mood aku utk bercakap skrg ni adalah kurang.kurang bercakap kurang wt salah.camtula lebih kurang.terasa sgt aku murung smenjak dua menjak ni.mood mkn pun x bp nk sampai.sampai misi bising kata berat x naik2.patut dh preggy 36 mgu ni berat dh naik lebih kurang 10-12 kg tp berat naik just 3 kg je dlm jngkamasa 9 bulan.ontahlah....penat sgt agaknya.nak kata aku terlalu memikirkan mslh x jugak tp.....hmmmmm.berat sgt lak rs nya...apa yang aku harapkan skrg smg aku dipermudahkan sewaktu melahirkan bby ni nanti.

biarlah Allah sahaja yang mengetahui apa yg tersirat dalam hati ni.

No comments: