Tuesday, July 27, 2010

kau sahabat kau teman

btl la kata si liza...anggap je mcm depa bercuti panjang.tp kdg2 sebak gak bl tgk tmpt depa dh kosong....isk3...apolak feeling2 sedih ni.ok..relax2...
depa bkn p mana pun tp kontrak dah ditamatkan.hu3.tp sedih gk sb peneman aku p mana2 slama ni dh hilang lg sorg.time rehat tghr pun aku leh cm blur je nk p trun surau ngn sapa wpun sblm ni aku x kisah sgt dgn kwn2....ish..apakah ini?alahai sedih sgt lak rasanya bl difikirkan.
time aku sekadar di pinggiran pun, diala yg byk support aku..tu kenangan yg xleh aku lupa la...of coz la ngn za skali.org ckp apa pun psl aku mesti dia tya dl apa cerita sbnr.
kehilangan besar dlm dr aku sbnrnya....kalo la boleh aku nak dia ada kat sini.tp dia pun dh penat kot asik dgr citer aku je hr2....he3...
haish...dah3...doakan mrka bhgia n sejahtera sentiasa.....miss u all so much...
(k.jun & nurrul)
Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami

Kerana takdir yang maha Esa telah menetapkan

Sedih rasanya hati ini bila mengenangkan

Kau sahabatku kau teman sejati


Tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti

Senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami

Memori indah kita bersama terus bersemadi

Kau sahabatku kau teman sejati


aku yang sunyi dan sepi

No comments: